luni, 16 ianuarie 2012

Parapsihologie: Amintiri din viitor


Se spune ca exista oameni care pot vedea dincolo de ceea ce se intampla acum si aici, intr-un viitor care nu s-a scris inca. Mai multe despre capacitaţi extrasenzoriale si previziuni aflam de la Alina Neagu...
fotografie

Pagini de jurnal

„V-ati gandit cate lucruri se pot ascunde in spatele unei simple fotografii? (...) Ea pastreaza amprenta energetica a fiecaruia si informatii privind trecutul, prezentul si viitorul nostru. Exista oameni care pot decoda aceasta informatie prin simplul fapt ca poseda ceea ce se cheama, in limbaj de specialitate, capacitati extrasenzoriale sau, altfel spus, clarviziune.“
Alina Neagu
Vrei sa stii daca te insala iubitul, iti schimbi serviciul sau castigi la Loto? Suni la numarul afisat pe ecranul televizorului, unde un „clarvazator“ ti le desluseste, in direct, contra unei taxe piperate la secunda. Asta este afacerea. In spatele ei, se afla dorinta de milenii a oamenilor de a-si cunoaste viitorul si credulitatea celor multi.
De cealalta parte, stau scepticii, care nu cred in ceea ce nu pot controla sau cunoaste. Ca de obicei, realitatea sta si ea, undeva, la mijloc. „Exista persoane care pot vedea dincolo“, spune Alina Neagu. „Dar lucrul acesta trebuie privit cu reticenta, bun simt, intelepciune si credinta in Dumnezeu.“ Nimeni nu poate „vedea“ viitorul de la un capat la altul, ca pe un film cu subtitrare. Informatiile ravnite ajung la noi in doze infime si greu de descifrat, chiar si de putinii „alesi“.
Alina Neagu, parapsiholog

Cine este Alina Neagu? 

Alina este absolventa a facultatii de socio-psiho-pedagogie a Universitatii din Bucuresti. De mai bine de opt ani studiaza parapsihologia si urmeaza cursurile la distanta ale unei universitati specializate in terapii holistice din Londra. Are propria firma in domeniul artistic si scrie o carte, „X Profile“, despre viata si experientele mai putin obisnuite prin care a trecut.
O experienta traumatizanta 
Mai intai a fost asistenta medicala, apoi profesoara de logica si psihologie la un liceu si suplinitoare la un cabinet de consiliere psihologica, la o scoala generala din Bucuresti. „A fost cea mai grea perioada din viata mea...“, isi aminteste ea. In urma cu noua ani, un eveniment medical traumatizant i-a schimbat destinul.
„Aveam 24 de ani si eram insarcinata cu un copil al nimanui“, povesteste ea pe propriul blog. „Al nimanui pentru ca nu il dorea nimeni, iar inima mea era ca un desert infinit, in care dragostea, mila si Dumnezeu uitasera demult sa mai ploua.“
Intr-o duminica de iulie a anului 2000, cu un avort septic si fara bani pentru vajnicul «dar» deschizator de usi, Alina Neagu a ajuns la Spitalul „Caritas“ din Capitala, iar dupa ore de tergiversari, pe masa de operatie. Dupa o prima anestezie fara efect, cea de-a doua a aruncat-o in prapastia mortii clinice. De-acolo se intorc putini, iar ea a avut privilegiul s-o faca si sa ne povesteasca: „Ma simteam libera, ca si cum corpul ar fi fost o carcasa in care statusem prizoniera, si prima senzatie coplesitoare a fost cea de libertate.
Eram perfect constienta, mi-am facut o autoanaliza a propriei vieti. Dumnezeu, asa cum il percepem noi, a asistat la aceasta judecata cu o blandete si un calm infinit. Cand vorbesc si-acum despre momentul acela, simt ca ma incarc. Chiar daca trairile s-au estompat foarte mult, tot imi iau energie de-acolo. Desi a fost o experienta traumatizanta fizic, m-a transformat spiritual“. Si, in plus, i-a dat ceea ce numim capacitate extrasenzoriala.
Mai mult decat coincidente 
Primul semnal a aparut imediat dupa operatie: „Asistenta imi schimba perfuzia, ma intreba cati ani am, iar eu stiam ce urma sa imi spuna – ca n-o sa mai am copii vreodata. I-am auzit cuvintele inainte sa le rosteasca. Atunci, am luat-o ca pe o coincidenta.“ Au urmat multe alte „coincidente“ si cand lucrurile au inceput sa se precipite, a crezut ca isi pierde mintile si a cerut ajutor.
„Am crezut ca o iau razna“, povesteste ea. „Ca trauma a fost atat de mare, incat mi s-a deformat perceptia asupra lumii si trebuie sa ma repare cineva. Vedeam lucruri despre oameni, uneori simteam ce gandesc. Lucrez de ani buni cu psihologi, iar cazurile au fost atat de numeroase, incat au trecut demult granita coincidentelor.“ O vreme s-a luptat cu ele, incercand, zadarnic, sa le alunge. Treptat, „senzationalul“ si „neobisnuitul“ au inceput sa intre in cotidian. „Calitatile mele s-au demonstrat in timp si au fost evaluate de oamenii din jurul meu, care le-au trait alaturi de mine.“
Viitorul nu se cumpara si nu se negociaza
O rog sa-mi dea un exemplu legat de o premonitie din viata ei si Alina Neagu imi povesteste ce-i vine prima data in minte: „Eram intr-o relatie de opt ani si, la un moment dat, am avut o imagine spontana cu omul iubit, alaturi de alta femeie (pe care puteam sa o descriu) si un copil.
Eram intr-o parcare a unei benzinarii, seara tarziu, am sunat o prietena plangand, spunandu-i ca eu ma despart, in timp ce el ma suna sa vin mai repede acasa, ca a facut de mancare!“. Dupa un an si jumatate, iubitul a anuntat-o ca va avea un copil cu alta femeie... „Viitorul este un capitol din cartea mea: nu se cumpara si nu se negociaza ca la piata.“
Pe Adi Mutu l-a „citit“ imediat
„S-a intamplat sa fim simultan in acelasi club, cu doua saptamani inainte ca el sa fie prins cu consumul de droguri. Eu nu frecventam cluburile“, povesteste Alina Neagu, „dar Dumnezeu a vrut sa-l intalnesc si sa-i spun ca toata viata i se da peste cap si ca trebuie sa se schimbe, daca nu vrea sa piarda tot ce are. M-a privit cu neincredere si mi-a spus – «nu stii ce vorbesti, fetito!» Cred ca si astazi il urmaresc cuvintele mele, pentru ca nu poti uita o intamplare ca asta.“
Pact cu destinul 
Oricat de surprinzatoare pot parea vorbele ei pentru persoana vizata, multe dintre imagini o surprind chiar si pe ea. Nu este usor sa vezi un om razand in hohote, uneori alaturi de imaginea lui hohotind de plans. Cum sa-l convingi sa aiba grija? Sa se fereasca din calea experientelor nefericite prin care este destinat sa treaca?
Destinul trebuie sa isi urmeze cursul implacabil, iar Alina Neagu nu isi doreste sa intervina in vreun fel in derularea lui. „Nu-mi place sa lupt pentru cauze pierdute“, spune ea. „Nu pot interveni intre planurile lui Dumnezeu si lectiile noastre de viata. Ma intristeaza situatiile fara rezolvare, dar nu ma leg de ele. Cred ca marile probleme si intrebari legate de destin au un singur raspuns: toti venim pe lume ca sa invatam lectia iubirii, in diverse forme. Eu am deschis o usa, prin iubire. Calitatile mele sunt transmisibile prin iubire si toate prietenele mele au dezvoltat capacitati telepatice extraordinare. Cred ca, peste cateva mii de ani, toti oamenii vor fi ca mine...“
Destinul din astre
Alina Neagu e o Sagetatoare cu Ascendent in Fecioara si Luna in Capricorn. Este o personalitate impetuoasa, realista si cu foarte mult simţ practic. Dar cea mai importanta configuraţie e tripla conjuncţie dintre Neptun, Soare si Mercur, stapanul Ascendentului. Avand o influenţa neptuniana atat de puternica, abilitaţile ei extrasenzoriale nu sunt surprinzatoare.
Pe langa inspiraţie, clarviziune si atracţie catre mistere, Neptun mai aduce idealism, romantism si fragilitate emoţionala. Amplasarea triplei conjuncţii in casa a IV-a inclina spre o existenţa retrasa si pune frana expansivitaţii sentimentale; Venus in Balanţa isi doreste relaţii armonioase (sociale, de cuplu), dar planurile ii sunt date peste cap de conjuncţia cu intensul Pluto si de Marte (erotism, pasiune) retrograd.
In 2010, insa, tranzitul conjuncţiei Jupiter-Uranus prin sectorul relaţiilor este suficient de puternic pentru a rupe zagazurile care pun stavila implinirii afective. Iar totul va fi neasteptat, surprinzator si... foarte palpitant!
Astrolog Mihaela Dicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu